Bestellen

Hier vind je alle informatie om een bestelling bij Veteon te plaatsen, of indien nodig je bestelling te annuleren. Staat de informatie die je zoekt hier niet bij?  Geen probleem, neem dan gerust contact op met onze klantendienst.

 

Advies van je dierenarts

  • Om het juiste product voor je huisdier te kiezen, laat je je best adviseren door je eigen dierenarts. Je dierenarts verkoopt zijn producten via Veteon, dus hij of zij zal je graag bijstaan in de juiste keuze van het product.
  • Is je dierenarts (nog) niet aangesloten bij Veteon? Geen enkel probleem: je kan in dat geval ook terecht bij onze eigen Veteon dierenarts voor medisch advies bij je productkeuze. Vul hiervoor het contactformulier met je vraag in. Dit formulier vind je hier.

 

Kies je artikelen

Al de artikelen zijn gerangschikt per diersoort. Eens je diersoort gekozen, kan je verdere selecties maken per subcategorie, die je in de linkse menu’s vindt. Tenslotte kan je via filters zoals prijs of merk, je selecties nog verfijnen.

Je kan ook direct je product zoeken met de zoekfunctie bovenaan op de homepagina

Wij hanteren een minimum orderbedrag van 10 euro, incl. BTW. Tracht hiermee rekening te houden bij het vullen van je winkelmandje. 

 

Prijs

De getoonde prijzen op de webshop zijn maximumprijzen. Aangesloten dierenartsen kunnen hun eigen klanten nog een extra korting toekennen.  Vraag daarom aan je aangesloten dierenarts jouw kortingscode, om zo je nettoprijs te kennen.  Is je dierenarts (nog) niet aangesloten bij Veteon, of werkt je dierenarts niet met een extra korting, dan gelden de getoonde prijzen op de webshop als jouw nettoprijzen.

 

Bestelling afronden

  • Als je winkelmandje klaar is om te bestellen, kies je “bestelling afronden”.
  • Nadien geef je je contactgegevens en facturatiegegevens in.
  • Verschillen je facturatiegegevens van je leveringsadres, vul dan ook je leveringsadres in
  • Vervolgens duid je aan wie je aangesloten dierenarts is. Is je dierenarts nog niet aangesloten bij Veteon, kan je kiezen voor “mijn dierenarts is nog niet aangesloten”. Je bestelling zal dan verder afgehandeld worden door de dierenarts van Veteon.
  • Je kiest je wijze van levering: afhaling of opsturen naar een jouw adres
  • Je kiest een betaalmethode
  • In de laatste stap krijg je een overzichtspagina om je bestelling te controleren:
    1. Controleer hier je gegevens
    2. Vul eventueel de kortingscode in, die je van je aangesloten dierenarts ontvangen hebt
  • Tenslotte aanvaard je onze algemene voorwaarden en bevestig je dat je een bestelling gaat plaatsen met betalingsverplichting.
  • Je bevestigt je betaling door het indrukken van de bestelknop “Kopen”
  • Als je deze stappen hebt doorlopen, is je aankoop definitief.
  • Je komt nu op de betaalpagina om je betaling af te ronden, via de door jouw gekozen betaalmethode

 

Afhandeling van je bestelling

Je bestelling wordt rechtstreeks verstuurd naar ons, Veteon. Als wij alles goed ontvangen hebben, sturen wij je een bestelbevestiging met al je gegevens. Tegelijk wordt ook je dierenarts ingelicht over je bestelling, zodat hij/zij dit kan opvolgen in het dossier van je huisdier.

Vervolgens controleren wij of je betaling goed is toegekomen, en bij een correcte betaling krijg je van ons een betalingsbevestiging. Daarna gaan we aan de slag met je bestelling. 

 

 

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »